۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

قرار شده من هم بنویسم.

بنویسم از یه پسرک تنها . که اونقد خودش رو با ارزش میدید که هرکسی رو با خودش قاطی نمیکرد؛ واسه فرار از تنهای .

بنویسم از یکی دیگه که بخاطر ترس از تنهای دور و برش رو پر کرده بود از ادمای جور و ناجور. تن میداد به هر چیز و هر کسی که فقط چند ساعتی رو دل خوش باشه که دوستش دارن. با همه ی اینا تنها بود. تنها میان تن ها...

یه روز یه اتفاق سر راه هم قرارشون داد. پسرک تنها فکر میکرد لنگه ی گم شده اش رو پیدا کرده. فکر میکرد همونیه که میتونه تنهایش رو پر کنه.
ولی پسر دومی اینجوری فکر نمیکرد. باورش نمیشد این یکی با بغیه فرق داشته باشه. باورش سخت بود که یکی پیدا بشه که بخاطر خودش دوستش داشته باشه. ولی واقعیت داشت. بلاخره بین اینهمه ادم سواستفاده گر یکی هم پیدا شد که وقتی میگه دوستت دارم از عمق چشماش میشه صافی قلبش رو دید.
پسرک تنها اینقد رو حرفش موند .اینقد خوبی کرد . که یه جایی ته دل پسر دوم رو لرزوند. با خودش گفت:نکنه راست میگه.نکنه این مثه بقیه نباشه. نکنه دلش بشکنه و بره و پشت سرش رو هم نگاه نکنه.
کم کم دلش نرم شد.چشماش خیس شد و در جواب دوستت دارمش گفت: منم دوست دارم با تمام وجودم.....

۵ نظر:

  1. پسرک اولی و پسرک دومی..حالا دیگه..ما شدن..نه تنها..نه سرگردون..
    دستای همو..محکم بگیرین..تا ما بمونین..

    کیا

    پاسخحذف
  2. خوشبختی یعنی همین.
    یعنی در تردید به یقین رسیدن.
    بهتون تبریک میگم بچه ها

    پاسخحذف
  3. از تيكه ي "تنها ميان تن ها" خيلي لذت بردم.
    من كه ديگه برام مثل روياست كه ٢نفر واقعا همديگه رو دوست داشته باشن،فقط توو خواب ميبنم-
    چيزي كه هميشه برام بوده عشق يه طرفه بوده،هركي عاشق من شد من عاشقش نبودم،عاشق هركي شدم عاشق يكي ديگه بود.

    پاسخحذف
  4. به پسر اولی و دومی تبریک می گم...
    امیدوارم سال های سال کنار هم عاشقانه زندگی کنید...
    حالا دیگه تنهایی و دلتنگی معنایی نداره...
    امیدوارم دیگه هیچ وقت طعم تلخ تنهایی رو نچشید!

    پاسخحذف
  5. از طرف خودم و بهیار ازتون تشکر میکنم
    امیدوارم که شما هم تو دوستیاتون پایدارباشین و اگه هم هنو پیداش نکردین یا پیداتون نکرده زودتر این اتفاق بی افته

    پاسخحذف

تو هم چيزي بگو: